5.08.2014

Prolog

"Pewnego dnia wejdziesz do mojego świata i powiesz to wszystko,Powiesz, że będziemy razem nawet, kiedy będziesz zagubiona."

Wszystko się zmieniło. 
Nie wiedziałam, że życie mogło być takie okrutne, ale teraz... 
Przekonałam się, jak wyglądało wszystko, nim się pojawiłam.
Weszłam do nowego świata, ale czy dam sobie radę?

~ ○ ~

– Harry, boję się. Muszę się wycofać. To za wiele.
– Nie poddawaj się kochanie. Razem damy sobie radę...




od autorki: no więc, krótkie wprowadzenie do drugiej części "Don't let me go, honey", której nadałam tytuł "Don;t give up, honey". 
Proszę każdego zainteresowanego czytelnika o pozostawienie komentarza, chcę wiedzieć ile osób chce być tu ze mną kolejny raz :)
Liczę, że ciepło przyjmiecie dalsze losy Anastazji i Harry'ego! 
Pozdrawiam i do pierwszego rozdziału! : *

Ps. Osoby, które chcą być informowane proszę o pozostawienie w komentarzu kontaktu do siebie :)

kaadoo / @/camilllaxxx

7 komentarzy:

  1. Cudowny! Będą walczyć o swoje szczęście i życie! <3
    Mam nadzieję że nigdy się nie poddają ^^
    Jestem z Tobą wiesz o tym, życzę Ci weny!
    Czekam na pierwszy rozdział!! <3
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno będę dalej czytać :) już nie mogę doczekać się dalszych wydarzeń.
    Życzę weny :**
    @LenneSwag

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam pierwszą część Twojego opowiadania, więc bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się stworzyć dalszy ciąg.
    Jestem ciekawa jakie próby będą musieli przejść Anastazja i Harry aby stworzyć udany związek pełen czułości i zaufania.
    Teraz zacznie się medialny lincz, czyli coś czego dziewczyna się spodziewa, ale wiem, że nie będzie jej łatwo. Trzymam za nich kciuki.
    Życzę dużo weny!
    Całuję <3

    @Gattino_1D

    [marked-ff]
    [the-hooker]

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG JUŻ SIĘ ZACZYNAM BAĆ, BĘDZIE JAZDA SUEEJACCJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge sie doczekać @bluepinkparadis

    OdpowiedzUsuń
  6. Łiiiiiiiiiiiiiii!
    Ciekawie.
    Idę czytać rozdział 1!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam! Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego jak kocham twoje opowiadanie. Czekam z niecierpliwie!<3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine